دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چهار روز بی تلفات جاده ای در استان سمنان

ایسنا/سمنان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: خوشبختانه چهار روز نخست طرح نوروزی در محورهای این استان بدون تلفات جاده‌ای سپری شده است.


پژمان قرائیان امروز، ۲۸ اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از گذشت چهار روز از طرح نوروزی تا صبح امروز ۱۰ هزار و ۳۱۵ مورد مراجعه به اورژانس این استان انجام شده است که ۹ هزار و ۲۵۹ نفر آن‌ها به صورت سرپایی درمان و یک هزار و ۵۶ نفر نیز بستری شدند.


 وی با بیان اینکه ۸۰ مورد از بستری‌ها مربوط به سوانح جاده‌ای این چهار روز بودند تصریح کرد: خوشبختانه طی این چهار روز آغازی طرح هیچ مورد فوتی در سوانح رانندگی استان نداشتیم.


مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۲۳۵ نفر از بیماران مراجعه کننده غیرتصادفی بودند ادامه داد: ۱۶ مورد فوتی در موارد غیرتصادفی در این چهار روز در اورژانس‌های استان گزارش شده است.


رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از انجام ۴۹۹ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ در این چهار روزه خبر داد و افزود: ۳۰۷ مورد از این ماموریت‌ها در حوزه شهری و ۱۹۲ مورد در حوزه جاده‌ای بوده است.


وی با بیان اینکه ۱۰۰ ماموریت از ماموریت‌های اورژانس در این چهار روزه مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده است، گفت: ۳۹۹ ماموریت غیرتصادفی نیز توسط همکاران ما در اورژانس پیش بیمارستانی طی این چند روز انجام شده است.


وی آمار کل مصدومان این چهار روزه را ۴۹۰ اعلام و خاطرنشان کرد: ۱۳۴ مورد از این مصدومان مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *