دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

اعطای گواهینامه صلاحیت به ۳ شتابدهنده برتر

دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، با انتقاد از عملکرد برخی از شتابدهنده‌ها که صرفاً با یکسری جملات انگیزشی کارهایی انجام داده‌اند، گفت: صدور گواهینامه به این مجموعه‌ها موجب اعتماد سازی به آنها خواهد شد.


به گزارش ایسنا، مراسم اعطای گواهینامه صلاحیت فعالیت شتاب‌دهی به ۳ شتاب‌دهنده‌ با حضور دستیار معاون علمی رئیس جمهور در امر ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و نوآوری برگزار شد.


محمدجواد صدری مهر در این مراسم اظهار کرد: گواهی صلاحیت، یک گواهی برای اعتباربخشی مجموعه‌های شتابدهنده‌ها است و از این طریق اعلام می‌کنیم که یک شتابدهنده استانداردهای لازم را پاس کرده است یا خیر.


وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های حمایت از توسعه فعالیت و اعتبار بخشی به شتابدهنده نوآوری، فضای کار اشتراکی نوآوری و مراکز هم آفرینی، تصریح کرد: بر این اساس دیگر مجوز فعالیت برای زیر ساخت‌های نوآوری نخواهیم داشت و برای شتاب‌دهنده‌ها، مراکز نوآوری مجوز صادر نمی‌شود؛ بلکه بر اساس فعالیت آنها گواهی صلاحیت به آنها اعطا خواهد شد.


به گفته وی، تاکنون ۱۵ گواهی صلاحیت فعالیت شتاب‌دهی شتاب‌دهنده‌های نوآوری صادر شده است.


به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور تأکید کرد: امروز شاهد هستیم، مجموعه‌هایی با عنوان شتاب‌دهنده تشکیل شدند و بعضاً منتورهایی را به کار گرفته‌اند که یک کار تجاری در بازار انجام نداده‌اند و صرفاً با یکسری جملات انگیزشی کارهایی انجام داده‌اند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *