دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ژاوی رئال مزد صبوری و تجربه اش را گرفت


P style=”TEXT-ALIGN: justify”>به گزارش ایرنا،  ژاوی هرناندز پس از شکست سه بر ۲ برابر رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا افزود: ما به فینال نرسیدم اما بازی خوبی را انجام دادیم. در ابتدای بازی مشکلاتی بود اما در ادامه بازی بر میدان حاکم شدیم و حتی می توانستیم برنده هم باشیم.


وی ادامه داد: در این بازی که همه پیش بینی دیگری داشتند، بارسا شجاعانه جنگیدند و تمامی بازیکنانم به دنبال آن بودند تا در این دیدار عملکرد موفقی داشته باشند. این عملکرد نشان داد ما می توانیم روزهای بهتری را هم ببینیم. می دانیم باید چه کارهایی را در برنامه خود قرار دهیم و چگونه در مسیر پیشرفت قرار بگیریم.  


سرمربی بارسلونا گفت: قبل از این بازی پیش بینی ها حکایت از برد راحت رئال داشت اما نشان دادیم این طور نیست. در این بازی می توانستیم حتی برنده بازی باشیم اما رئال مزد صبوری، تجربه و مسئولیت پذیری خود را گرفت و طبیعی است که در این شرایط از نتیجه ای که به دست آمده ناراحت باشیم. اما این پایان کار نیست و باید به مسیری که در آن قدم گذاشته ایم، ادامه دهیم.


مرد اول کاتالان ها تاکید کرد: وقتی تیمی جوان دارید باید فرصت هم بدهید. باید آنها را هدایت کرد تا در راه موفقیت گام برداشته و به نتایجی که می خواهید، برسند. در بازیهای بعدی بهتر هم خواهیم شد و به دنبال آن هستیم تا بارسلونای افسانه ای را در زمین ببینیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *