دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نماینده لارستان عبدالملکی در مبارزه با فساد شجاع است استیضاحش


P style=”TEXT-ALIGN: justify”>«حسین حسین زاده» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در ارزیابی خود از عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از نمایندگان در مجلس با من  تماس گرفت و از من خواست  که  طرح استیضاح  وزیرکار را امضا کنم، اما  من  امضا نکردم زیرا  عبدالمکی در طول این چند ماه اخیر عملکرد خوبی در وزارت تعاون،کار، رفاه اجتماعی داشت و اقدامات موثری  انجام داد.


نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی گفت:  وزراتخانه بسیار بزرگی  تحت مدیریت عبدالملکی است که با همه افراد در سنین مختلف در ارتباط است لذا به همین راحتی نمی شود در مورد عملکرد وی در مدت زمان کوتاه قضاوت کرد.


عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: عبدالملکی را از نزدیک می شناسم وی  فروردین ماه سال جاری زمانی که مسئولیت اشتغال کمیته امداد را برعهده داشت برای رفع موانع تولید در یکی از روستاهای محروم خنج در استان فارس حضور یافت، آن زمان هنوز مسئولیت وزارت رفاه را برعهده نداشت ومساله انتخابات هم مطرح نبود اما با اخلاص حوزه کاری خود را دنبال می کرد.


حسین زاده گفت:من در آن زمان شیفته  عملکرد عبدالملکی شدم و هیچوقت علیه وی استیضاحی را امضا نمی‌کنم. وزیر تعاون کار خود را به درستی انجام می دهد ما از عملکردش راضی هستیم.


وی افزود: غالب نمایندگان  در مجلس شجاعت عبدالملکی در برخورد با فساد را تایید می کنند و در مورد طرح استیضاح ایشان  هم جای هیچ نگرانی نیست.


حسین زاده گفت:من به موضوعاتی همچون استیضاح توجه نمی کنم و این مسائل را حاشیه ای می دانم و در تمام دستگاهها  این موضوعات وجود دارد و وزرات کار تعاون و رفاه اجتماعی هم مستثنی از این حاشیه ها نیست.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *