دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

معاون پارلمانی رییس جمهور رویکرد دولت در سیاست خارجی متوازن

اصفهان- ایرنا – معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: رویکرد دولت در سیاست خارجی متوازن است و برای تقویت ارتباطات با کشورهای همسایه و هم مرزهای خشکی و دریایی می کوشیم.  


به گزارش ایرنا، سید محمد حسینی ظهر جمعه در سخنرانی بین خطبه های نماز جمعه فولادشهر از توابع شهرستان لنجان افزود: در این پیوند، بازار فروش محصولات کشاورزی را با کشورهای همسایه فراهم کردیم.  
وی با اشاره به اینکه ما وارث کم کاری و وقفه از دولت های گذشته بودیم، اظهار داشت: وضع موجود را قبول نداریم و اِشکالات و ایرادات انباشته بسیاری در اکثر بخش ها وجود دارد.


وی ادامه داد: بعنوان مثال، انبار شدن ( دپو) خودروها، مشکلاتی را بر مردم تحمیل کرده یا دیوان سالاری های اداری بسیاری از مردم را ماه ها و سال ها درگیر کرده است که برای رفع آن از ۱۳ اسفند جاری سامانه یکسانی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجاد و صدور مجوزها و رسیدگی به مطالبات مردمی در کمترین زمان انجام می شود.  
حسینی به سفرهای رییس جمهور و وزیران در حدود ۶ ماه گذشته به بیشتر شهرها و استان ها اشاره کرد و گفت:  مسائل و مشکلات مردم در سفرهای استانی از سوی معاونت اجرایی پیگیری جدی خواهد شد.  
وی از تفویض اختیار به استانداران و مسئولان محلی برای رفع مشکلات هر منطقه و شهرستان خبر داد و افزود: هدف ما در دولت انقلابی تسریع در امور مردمی با اقدامات جهادی از سوی مدیران انقلابی است.  
وی از افزایش میزان صادرات غیر نفتی در سال جاری  خبر داد و افزود: توافق ۲۵ ساله با چین آغاز شده است و امیدواریم با سرمایه گذاری، تحرک خوبی در کشور ایجاد شود.  
حسینی گفت: آمریکا بدعهد و بهانه جو است ولی ما اقتصاد را به مذاکرات گره نزده ایم.
وی آزاد سازی سواحل زاینده رود را یک حرکت انقلابی خواند و افزود: این نمونه کوچک نشان داد که با همکاری و مشارکت ملت و دولت شاهد توسعه در همه ابعاد کشور خواهیم بود.  
معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه بدنبال رفاه بهتری برای مردم در دولت عدالت محور و تحول گرا هستیم، گفت: برخی فعالیت های دولت، کوتاه مدت و میان‌مدت و سایر آنها در چهار سال تعریف شده است که با پشتیبانی مردم به نتیجه خواهیم رسید.


معاون پارلمانی رییس جمهور روز جمعه بمنظور دیدار با مردم، نخبگان و دانشگاهیان و افتتاح چند طرح به استان اصفهان سفر کرد. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *