دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مجموعه رسانه ای صبا پر مخاطب و اثرگذار در فجر41

همه بخش‌های «مجموعه رسانه‌ای صبا» در ایام برپایی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، با تولید و انتشار اخبار، گفت‌وگو، یادداشت، عکس و گزارش‌های تصویری و ویدئویی یکی از فعال‌ترین رسانه‌های پوشش‌دهنده این دوره از جشنواره بود.


به گزارش ایسنا به نقل از مجموعه رسانه‌ای صبا، تولید و انتشار اولین اخبار و گزارش‌ها از متن و حاشیه این رویداد در سایت پایگاه خبری صبا به همراه اولین واکنش‌ها و یادداشت‌ها پس از اکران فیلم‌های جشنواره در خانه رسانه و خانه جشنواره از فعالیت‌های پایگاه خبری صبا در روزهای جشنواره بود.


روزنامه صبا به سیاق هر سال، هر روز با انتشار یک شماره ویژه‌نامه 8 صفحه‌ای شامل سرمقاله، گفت‌وگو، نقد، یادداشت، کاریکاتور و طنز جشنواره را در صفحات کاغذی ثبت کرد و در خانه جشنواره، خانه رسانه و سینماهای نمایش‌دهنده فیلم‌های فجر به دست مخاطبان رساند.


شماره 15 ماهنامه صبا نیز در این مدت صفحات ویژه‌ای را برای این شماره خود تدارک دید که به زودی منتشر می‌شود و باشگاه فیلم و عکس صبا نیز، با تولید گزارش تصویری، گفت‌وگوی ویدئویی، پوشش آنلاین نشست‌های خبری و حضور فعال در بخش‌های مختلف جشنواره داشت.


صفحات فضای مجازی، بخش‌های مختلف مجموعه رسانه‌ای صبا نیز با انتشار اخبار، گفت‌وگوهای اختصاصی ویدئویی با مدیران و هنرمندان، انتقال‌دهنده حال و هوای روزهای پرشور جشنواره به مخاطبان سینما بود. در این میان صبا را می‌توان فعال‌ترین رسانه در پوشش خبری 41 جشنواره فیلم فجر معرفی کرد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *