دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

طرح رزاق به منظور کمک به مردم شمال سیستان و بلوچستان در حال اجرا

زاهدان- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که مد نظر ارتش است بهره‌مندی همه مردم از طرح رزاق است گفت:هم‌اینک تنها یک مکان برای تحویل سوخت در منطقه سیستان فعال است و در صدد افزایش این تعداد هستیم تا صف‌های طویل سوخت تشکیل نشود.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ «کیومرث حیدری»  که به همراه جمعی از فرماندهان با هدف بازدید از طرح رزاق و اجرای طرح مردم یاری به منطقه سیستان سفر کرده بود اظهارداشت: امنیت در طرح رزاق که در شمال سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود بسیار مهم است و از مردم می خواهیم تا در این طرح در کنار ارتش باشند.
 
وی بیان کرد: طرح رزاق باعث می شود تا بصورت قانونی سوخت به فروش برسد و درآمد حاصل از آن شامل حال مردم شود.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: یک ایستگاه تخلیه به این منظور در بازارچه مرزی میلک طراحی شده که در هر ساعت قابلیت تخلیه ۳۰۰ هزار لیتر را دارا است.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما