دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دولت انقلابی سیزدهم مسوولیت پذیر و پاسخگو است

تهران – ایرنا – عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تاکید رییس جمهور بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور برای حل مشکلات گواه بر مسوولیت پذیری دولت انقلابی است.


سید حمیدرضا کاظمی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: ملت ایران، خرمشهر را نماد مقاومت و ارزش‌ها می‌دانند.


کاظمی اظهار داشت: حضور رئیس‌جمهور در میان مردم خرمشهر در آغاز سال جدید اقدامی قابل تحسین بود که بازتاب‌های مثبتی داشت.


وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر این نکته تأکید دارند که برای حل مشکلات کشور باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده شود، تاکید رئیس جمهور در پیام نوروزی خود بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی اطاعت محض از ولایت فقیه را به نمایش گذاشت.


عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور در فضای کنونی مسوولیت پذیرفته و با رای مردم بر سر کار آمده و خود را به مردم پاسخگو می‌داند.


وی تصریح کرد: تاکید رییس جمهور بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور برای حل مشکلات گواه بر مسوولیت پذیری دولت انقلابی است.


کاظمی با اشاره به تلاش رئیس جمهور برای جلوگیری از ایجاد دوقطبی‌های سیاسی خاطرنشان کرد: امیدوارم این اقدام پسندیده رئیس جمهور به الگویی برای روسای جمهور آینده تبدیل شود و روسای جمهور به جای اینکه مسوولیت مشکلات را به گردن دولت‌های قبلی بیندازند خودشان مسوولیت بپذیرند و برای حل مشکلات کشور اقدام کنند.


وی با اشاره به کارنامه عملکرد دولت سیزدهم در هفت ماه گذشته افزود: عملکرد دولت سیزدهم در همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با کشورهای همسایه و افزایش سطح تجارت خارجی به گونه‌ای بود که موجب افزایش امید در میان مردم و خوش‌بینی کشورهای همسایه به دولت جدید شد.
 
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار بالای مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در دولت دوازدهم اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم دولت رئیسی واکسیناسیون گسترده مردم و در نتیجه کاهش آمار مرگ و میر ناشی کرونا بود. واکسیناسیون عمومی آرامش را به جامعه بازگرداند و امروز کرونا در کشور مهار شده است.


کاظمی گفت: یکی دیگر از اقدامات مهم دولت رئیسی در عرصه سیاست خارجی، عضویت در پیمان شانگهای بود که با عضویت ایران در این پیمان زمینه برای تبادلات اقتصادی با دیگر کشورها به صورت گسترده تری فراهم شد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *