دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

خرید یو پی اس در شیراز

اگر قصد خرید یو پی اس در شیراز دارید، امروزه مراکز معتبر بسیاری را می‌توانید در این شهر پیدا کنید. دستگاه یو پی اس، یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های الکتریکی است و فرایند خرید آن نیز درست به همان اندازه مهم است. درست به همین دلیل است که ما در این مطلب می‌خواهیم ابتدا درباره این دستگاه و انواع آن حرف بزنیم و در نهایت، یک فروشگاه معتبر در شیراز برای خرید آن به شما معرفی کنیم.

تجهیز آرمان؛ مرجعی مطمئن در شیراز برای خرید دستگاه یو پی اس

اگر قصد خرید دستگاه یو پی اس در شیراز دارید و به دنبال یک مرجع مطمئن هستید، پیشنهاد ما به شما، مجموعه تجهیز آرمان است. شرکت تجهیز آرمان پویان هونام (تاپکو) از جمله معبترترین مراکز شهر شیراز و استان فارس است که می‌تواند خدمات فروش و پس از فروش را برای هر نوع دستگاه یو پی اس، به شما ارائه دهد.

تجهیز آرمان یک فروشگاه برای خرید انواع دستگاه یو پی اس است؛ اما علاوه بر آن، شما می‌توانید برای خرید دستگاه استبلایزر، باتری یو پی اس، تابلو برق و … نیز از همین مجموعه اقدام نمایید. امکان مشاهده و مقایسه انواع دستگاه یو پی اس، آگاهی از قیمت یو پی اس و دریافت خدمات مشاوره برای خرید این دستگاه، همگی از جمله مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه، به حساب می‌آید.

برای ارتباط با تجهیز آرمان، می‌توانید از طرق زیر اقدام فرمایید:

برخی از مشتریان خرید یو پی اس تجهیز آرمان

دستگاه یو پی اس چیست؟

برای خیلی از ما پیش آمده که در زمان قطعی جریان برق شهری، نیاز به استفاده از دستگاه‌های الکتریکی خود داشته باشیم. خیلی از کسب و کارها، به دلیل حساسیت و اهمیت خود، نیاز به آن دارند که در مواقع قطعی برق، به یک دستگاه برق اضطراری دسترسی داشته باشند. حال دستگاه یو پی اس (UPS) می‌تواند نقش همین دستگاه را برای کاربران ایفا کند.

دستگاه یو پی اس یا همان دستگاه منبع تغذیه بدون وقفه (Uninterruptible Power Supply) دستگاهی است که می‌تواند در زمان قطع شدن جریان برق شهری، برق مورد نیاز دستگاه‌های الکتریکی پراهمیت و حساس را به مدت محدود، از طریق باتری داخلی خود تامین کند. این دستگاه علاوه بر تامین جریان مورد نیاز، می‌تواند به عنوان یک تثبیت‌کننده جریان برق نیز مورد استفاده قرار بگیرد و از دستگاه‌ها در برابر شوک‌های الکتریکی، محافظت نماید.

مزایای دستگاه یو پی اس چیست؟

مهم‌ترین مزیتی که دستگاه یو پی اس برای کاربران خود به همراه دارد، تامین جریان برق در مواقع نیاز و اضطرار است. اما علاوه بر این مورد، یو پی اس می‌تواند مزایای دیگری را نیز به همراه داشته باشد؛ تمام این مزایا در کنار هم، باعث می‌شوند که وجود یو پی اس برای تمام کاربری‌های اداری و صنعتی، حتی خانگی، به یک ضرورت تبدیل شود.

از جمله مهم‌ترین دلایل استفاده از یو پی اس، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • برای حفاظت از اطلاعات مهم و ذخیره داده‌های حساس در مواقع ضروری، استفاده از یو پی اس می‌تواند فرصت کافی را برای شما فراهم آورد.
  •  دستگاه یو پی اس، علاوه بر تامین جریان برق ضروری، می‌تواند نقش دستگاه استبلایزر را نیز بازی کند و از نوسانات برق شهری و آسیب به دستگاه‌های الکتریکی مهم، جلوگیری کند.
  •  دستگاه یو پی اس بسیار بی‌سر و صدا است و استفاده از آن، هیچ مزاحمتی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد.
  •  استفاده از دستگاه یو پی اس در طولانی مدت، می‌تواند منجر به حفظ سرمایه شود و از هزینه‌های تعمیر یا تعویض تجهیزات الکتریکی، جلوگیری کند.

انواع دستگاه یو پی اس کدام است؟

دستگاه یو پی اس، دارای انواع مختلفی است. هر یک از انواع دستگاه یو پی اس، ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و برای کاربری‌های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. قبل از اقدام برای خرید، بهتر است که تفاوت یو پی اس آنلاین و لاین اینتراکتیو و آفلاین را بدانید، سپس دست به عمل بزنید.

به طور کلی، دستگاه یو پی اس را می‌توان در سه دسته‌بندی زیر جای داد:

 یو پی اس آفلاین

این دستگاه، ساده‌ترین نوع دستگاه یو پی اس است و بیشتر برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی و ساخت این دستگاه بسیار ساده است؛ این نوع تنها جریان برق را در مواقع اضطراری تامین می‌کند و هنگام ورود به مدار نیز یک جریان تثبیت‌شده را ارائه می‌دهد. در این نوع، اینورتر تنها در زمان قطعی برق فعال می‌شود.

یو پی اس آنلاین

نوع دیگری از دستگاه یو پی اس که بیشتری میزان محافظت از دستگاه‌های الکتریکی را ارائه می‌‌دهد. ساخت این دستگاه به نسبت انواع دیگر آن پیچیده‌تر بوده و برای مصارف حساس‌تر، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این دستگاه، اینورتر همیشه در مدار فعال است. مهم‌ترین تفاوت یو پی اس آنلاین و آفلاین نیز همین مورد است.

 یو پی اس لاین اینتراکتیو

این نوع از دستگاه یو پی اس، ترکیبی است از دو دستگاه قبلی، میزان محافظت آن مابین دو مورد پیشین است و از آن بیشتر برای دستگاه‌های نیمه‌حساس استفاده می‌شود. ساختار این دستگاه هوشمندانه‌تر است؛ در این نوع نیز اینورتر همیشه در مدار  دستگاه قرار دارد و در زمان وصل بودن جریان، باتری شارژ می‌شود و در زمان قطعی، جریان از باتری برای دستگاه‌های الکتریکی تامین می‌شود.

سخن پایانی

در پایان برخی منابع دیگر برای خرید یو پی اس در شیراز را معرفی می کنیم.

shiraz-r.niazerooz

iran-tejarat.com

payju.ir

منبع: اومیگو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *