دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

جهانبخش نباید خودمان را از پیش صعود کرده بدانیم آرزوهای بزرگی



اسکوچیچ: توانایی شکست دادن عراق را داریم/با اینستاگرام کسی را قضاوت نمی‌کنم


تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای عراق احترام زیادی قائلم؛ آنها تیم جوانی…


  • پیغام ویژه ملی‌پوشان برای مردم؛ در کنار هم جشن می‌گیریم

    تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در مسیری که در دور مقدماتی داشتیم شرایط مثبتی را پشت سر گذاشتیم ولی نباید خودمان را از پیش صعود کرده بدانیم.


    به گزارش ایرنا، علیرضا جهانبخش در نشست خبری پیش از بازی برابر عراق اظهار داشت: قطعا در مسیری که در دور مقدماتی داشتیم شرایط مثبتی را پشت سر گذاشتیم ولی نباید خودمان را از پیش صعود کرده بدانیم. آماده رویارویی با عراق هستیم.  


    کاپیتان تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: عراق حریف سنتی و قابل احترام برای ماست. بازی فوق‌العاده سختی با این تیم داریم. این تیم تغییراتی داشته و ما متاسفانه برخی از بچه‌ها را به خاطر کرونا نداریم. مهدی طارمی به ما اضافه نشده اما بچه‌هایی که در اردو حضور دارند کیفیت و آمادگی لازم را دارند تا با قدرت به میدان برویم. خیلی‌ها راجع به صعود زودهنگام صحبت می‌کنند اما بازی فردا بسیار مهم است. امیدوارم شرایط صعود را هموار کنیم و به شکل خوبی تمامش کنیم. همچنین دوست داریم دل مردم را با جهانی شدن شاد کنیم.

    وی درباره بشار رسن و خوشحالی‌اش بابت دیدار با ایران گفت: از قدیم بازی با عراق اهمیت خاصی داشته است. بازیکنان فوق‌العاده باکیفیتی دارند. بازیکنان خارج از کشور را ندارند. ما از کیفیت آنها مطلع هستیم و آشنایی داریم. فردا هم دقیقا همینطور خواهد شد. بشار هم چند سال در ایران بوده و قطعا بازی فوق‌العاده سختی خواهد بود. ما تیم آماده‌ای هستیم. بازی فوق‌العاده خوبی را انجام خواهیم داد.  

    جهانبخش درباره رویارویی با عراق در جام ملت های ۲۰۱۵ که در بهمن ماه برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: آن بازی یکی از عجیب ترین و دراماتیک‌ترین بازی‌ها بود. باید می‌بردیم. به مرحله بعد می‌رفتیم. هفت سال گذشته و شرایط بسیار متفاوت است.

    وی ادامه داد:‌ ما می‌توانیم صعود خود را به جام جهانی قطعی کنیم. شرایط و تفکرات متفاوتی حکمفرماست. تفاوت‌هایی وجود دارد، ذهنیت، مسیر، کیفیت و خواسته‌های ما بزرگ‌تر شده است. این نسل از فوتبال ما خواسته‌های بزرگی دارد. به آرزوی‌های بزرگ خود می‌خواهیم برسیم که یکی از آنها بازی فردا خواهد بود.


    تهران- ایرنا- آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با عراق در فضایی شاد برگزار شد.


  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *