دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آموزش و ارائه راهکارهای نو در موضوع حجاب زمینه ساز تربیت نسل

حجت‌الاسلام خداداده در سومین نشست هیئت اندیشه ورز در مشهد مقدس، گفت: آموزش و ارائه راهکارهای نو در موضوع حجاب، زمینه ساز تربیت نسل توحیدی و عفیف است.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، سومین نشست هیئت اندیشه‌ورز ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده و اساتید حوزه و دانشگاه در مشهد برگزار شد.


در این نشست، حجت‌الاسلام خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، گفت: این نشست با دو دستور “ارکان تربیت و حجاب” و “عفاف در تربیت توحیدی” در مشهد در حال برگزاری است که این موضوعات طی امروز و فردا مورد بررسی قرار می‌گیرد.


 رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اضافه کرد: در جلسات هیئت اندیشه‌ورز اساتید حوزه موضوعات مختلفی را بر اساس نیاز جامعه مورد بررسی قرار می‌دهند تا روش ها و شیوه‌های کار تربیت محور در مساجد برای بهره‌گیری در عملیات فرهنگی، را احصا و تبیین کنند.


وی انگیزه اصلی تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز، در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  را عمل به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این حوزه دانست و افزود: نگاه ما به سیر فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد باید نگاه عمیق، راهبردی و کاربردی باشد و قطعا جلسات هیئت اندیشه‌ورز موجب تقویت این نگاه خواهد شد.


 رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، با اشاره به اینکه مصوبات و مباحث این جلسه بصورت طرح نامه تدوین می‌شود، گفت : این مباحث در اختیار ائمه جماعات و مربیان کانون قرار می گیرد، تا مسیر شبکه‌سازی و جذب نیروهای فعال و کارآمد و تولید محتواهای علمی و مهارتی در کانون ها بیش از پیش فراهم شود.


حجت‌الاسلام خداداده، با اشاره به موضوع عفاف و حجاب که در این نشست مورد بحث قرار می‌گیرد، افزود:یکی از نیازهای جامعه امروز تعریف حقیقی از موضوع عفاف و حجاب است، لذا تقویت این موضوع تأثیر بیشتری بر معنویت و دینداری فرد و جامعه خواهد گذاشت.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *