دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آسانسورها و پله برقی های مترو با استاندارد روز خریداری شد

تهران- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آسانسورها و پله‌برقی های مترو با استاندارد روز خریداری شده است.


به گزارش ایرنا، مهدی چمران وز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه موضوع آسانسور ایستگاه های مترو را دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: تکنولوژی و استانداردها مدام تغییر می‌کنند، درست مانند ساختمان‌هایی که با استانداردهای سابق ساخته می‌شود و باید به روز شود.


وی با بیان اینکه نمی توان این بروزرسانی را سریعا انجام داد، گفت: آسانسورها با استاندارد روز خریداری شده و ممکن است در حل حاضر به روز نباشد. 


رئیس شورای شهر تهران افزود: استانداردسازی به روز به این سرعت عملی نیست و اگر نیاز به قطعات هست باید این قطعات ساخته و اضافه شود که زمان‌بر است.


وی گفت: قبول داریم باید سریع انجام شود اما هنوز نتیجه دقیقی اعلام نشده است.


چمران با تاکید بر اینکه نظارت بر مترو تخصصی است، یادآور شد: این نظارت انجام و گزارشات ارائه می‌شود اما سازمان استاندارد نیز شاخص‌های ویژه خود را دارد. 


وی افزود: آسانسورهای ایستگاه‌ها از جمله آسانسورهای بزرگ است باید راه‌اندازی شود تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.



رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص پوشاندن کانال عباس آباد افزود: تعهد از سوی آب و فاضلاب اعلام شده بود که این کانال پوشانده شود و تذکرات از سوی اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز داده شد اما متاسفانه عملیاتی نشده است.



وی ادامه داد: در خصوص اینکه این اقدام چرا هنوز انجام نشده و تاخیر آن چه علتی داشت، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تقاضای برگزاری جلسه داشته که موضوع بررسی شود.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *