دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

خرید اقساطی خودرو

خرید اقساطی خودرو تنها راهی است که اقشار کم درآمد جامعه می توانند سطح زندگی خود را تا چند درجه بالا ببرند و رفاه خانواده خود را افزایش دهند.

هزینه حمل و نقل عمومی ، از یک سو ، تعطیلات گران قیمت آخر هفته با آژانس های تلفن یا تاکسی های آنلاین ، از سوی دیگر ، تنها برخی از عواملی است که افراد برای مشارکت در طرح های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا درخواست می کنند.

به این دلایل ، یک تاج همه گیر اضافه کنید و پروتکل ها را دنبال کنید. فاصله از جوامع آیا ممکن است طبقه متوسط ​​پایین هر روز به سر کار بروند؟ اگر مترو یا اتوبوس وجود ندارد ، چگونه می توانند بخش قابل توجهی از درآمد ناچیز ماهانه خود را به تاکسی ها و آژانس ها اختصاص دهند؟

بنابراین خرید خودروی اقساطی در شرایط کنونی یک ضرورت به نظر می رسد اما در شرایطی که فروش اقساط به ایران خودرو و سایپا متوقف شده است راه حل چیست؟ بعداً در این باره بیشتر صحبت خواهیم کرد.

خودرو را به صورت اقساط از کجا بخریم؟

آخرین باری که ایران خودرو و سایپا محصولات خود را روانه بازار کردند شرایط عجیبی برای متقاضیان داشتند – از تعداد محدود خودروهای ارائه شده تا قرعه کشی و تاخیر در تحویل تا چند ماه بعد.

سلم است كه اين شرايط در شرايط تورمي اقتصادي ما بيش از همه به ضرر مردم خواهد بود. با توجه به نوسانات بازار ، خودروساز هزینه های جانبی خود را در برنامه های فروش آتی ایران خودرو یا سایپا با افزایش قیمت خودرو تامین می کند ، اما مشتری با انباشت پس انداز طی چند ماه با کاهش قدرت خرید مواجه می شود.

یک مثال ساده این است که اکنون می توانید 100 میلیون تن پس انداز در حساب خود داشته باشید و قصد خرید خودرو داشته باشید. خوب ، واضح است که با این مبلغ امکان خرید نقدی خودروی صفر وجود ندارد.

در این مقاله درمورد ماشین های ارزان قیمت صحبت کردیم، حتما در ادامه با ما همراه باشید.

راه حل چیست؟ آره! مشارکت در برنامه های فروش اقساطی ایران خودرو یا سایپا. در واقع ، اگر برنامه ها فردا اعلام شود و بتوانید در آن شرکت کرده و خودروی خریداری شده را بلافاصله تحویل بگیرید ، همه چیز خوب خواهد بود.

اما اگر مجبور باشید برای شش ماه یا شاید یک سال دیگر در قرعه کشی ثبت نام کنید و برنده شوید ، پول شما کاهش می یابد. به عبارت دیگر ، شش ماه پیش ، با صرفه جویی 100 میلیون دلاری خود ، می توانستید یک خودرو با کیفیت B را به صورت اقساطی خریداری کنید ، اما اکنون باید سراغ محصولات سطح C یا شاید D بروید!

این مثال به خوبی ثابت کرده است که ما مشتاق هستیم شرکت های خودروسازی ایرانی برنامه های فروش مجدد خود را به ایران خودرو و سایپا ارائه دهند تا محصولات خود را ارائه دهند.

آیا تعجب می کنید که راه حل در حال حاضر چیست؟ پاسخ این است که به مجموعه های معتبر بازارهای خودرو مانند سایا خودرو مراجعه کنید. مجموعه ای مشهور با سابقه صدها معامله موفق و هیچ مورد نارضایتی از خدمات آن تاکنون گزارش نشده است.

شرایط فروش خودرو به صورت اقساطی سایا خودرو

خرید اقساطی خودرو از سیا خودرو با تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار همراه خواهد بود. این بدان معناست که دیگر هیچ انتظار کشنده ای ندارید ، دیگر نگران نشستن پشت فرمان خودروی جدید نباشید.

از طرفی با هر میزان سرمایه می توانید خودرو را به صورت اقساط خریداری کنید. آره! هر مقدار! جالبتر اینکه شما می توانید بدون پیش پرداخت ، بدون چک و ضامن ، با سیا خودرو تجارت کنید!

برنامه های مشارکت مختلف ایران خودرو ، سایپا و سایر خودروسازان ایرانی و خارجی با شرایط مشخص شده توسط سیا خودرو برای رفاه حال هموطنان در سراسر کشور در نظر گرفته شد.

در زیر چند نمونه از بهترین و با کیفیت ترین خودروهای محلی را ارائه می دهیم که کمتر از 300 میلیون تن قیمت دارند و مناسب طبقات متوسط ​​جامعه هستند.

تندر 90

تندر 90 از آن دسته خودروهایی است که می توان توصیف کرد ، هر چیزی که برای همه خوب است ، فقط دارد!

ظاهر ، همراه با کابین جادار ، ایمنی خوب ، تجهیزات راحت و رانندگی قدرتمند باعث محبوبیت این خودرو در بین بسیاری شده است.

مصرف سوخت تندر 90 پایین است و استهلاک کم آن از مزایای این خودرو است.

تندر 90 بازار دست دوم خوبی نیز دارد و می توانید در مواقعی که به پول نیاز دارید یا می خواهید آن را جایگزین کنید به راحتی آن را به پول تبدیل کنید.

فرصت خرید این خودرو هم اکنون توسط سیا خودرو در قالب برنامه زمانبندی مجدد برای ایران خودرو فراهم شده است.

پژو 207 دنده ای

پژو از 4 دهه پیش که پا به ایران گذاشت تا امروز که این مقاله نگاشته شده است ، همواره یکی از محبوب ترین مارک های خودرو در بین مردم کشورمان بوده است.

محصولات شرکت فرانسوی پژو که توسط مهندسان ایران خودرو مستقر و ارائه شده بود ، همواره رکورد خرید اقساطی خودرو را شکسته است و پژو 206 ، پژو 207 ، پژو پارس و پژو 2008 در انواع و مدل های مختلف از جمله آنها

پژو 207 با موتور قدرتمند TU5 ، شتاب بالا و جذاب و جوان پسند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *