دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

حضور ۴۶۵ گروه جهادی و دانشجویی در پویش ملی لبخند ایران

در دومین سال برگزاری پویش ملی لبخند ایران «۴۶۵ گروه جهادی و دانشجویی» از سراسر کشور حضور داشتند، که زمینه فعالیت نزدیک به «۸ هزار دانشـجو» را فراهم آوردند.


به گزارش ایسنا، پویش ملی لبخند ایران، قرار جمعی دانشجویان برای نشاندن لبخند بر چهره مردم ایران با حضور در محلات حاشیه نشین سراسر کشور و حمایت از دانشجویان کم بضاعت است که توسط جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) برگزار می شود.


آرمان خواهی و عدالت طلبی دانشجویان همواره باعث شده تا به عنوان یک عنصر فعال در رسیدگی به مستضعفین و محرومین به شمار بیایند. همزمان با شروع سال تحصیلی و مصادف با ولادت پیامبر، پویش ملی لبخند ایران با حضور جمعی دانشجویان در محله‌های حاشیه شهر و همیاری دانشجویان در معرض آسیب در صدد است تا هر چند کوچک بتواند لبخندی بر چهره مردم ایران و ساکنین این محلات و عموم دانشجویان بنشاند.


دومین سال برگزاری پویــش ملی لبخنــد ایــران که از میلاد رسول اکرم (ص) در مهرماه سال ۱۴۰۲ آغاز شد با لبخندآفرینی دانشجویان امام حسنی و جهادگر شکوه‌مندانه به پایان خود رسید.


در سال دوم این پویش ملی کار ویژه‌ای نیز در درون دانشگاه‌های سراسر کشور با هدف حمایت از دانشجویان کم بضاعت با اجرای طرح های بزرگی چون هم‌سفره و یک‌کتاب‌هزارلبخند، غرفه‌های باهم‌حال‌خوب‌سازیم و نمایشگاه‌های لبخندآفرینان‌ایران طراحی و اجرا شد که درکنار نتیجه بخش بودن آنها مورد استقبال ویژه جامعه دانشگاهی و دانشجویان قرار گرفت.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *