دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

افتتاح پروژه های صنعتی خراسان رضوی با اعتباری بالغ بر ۲۳۰۰ میلیارد

ایسنا/خراسان رضوی عضو هیأت مدیره و معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ششمین روز از دهه فجر، پروژه‌ها و طرح‌های صنعتی خراسان رضوی را با اعتباری بالغ بر ۲۳۰۰ میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار داد.


سید حسن غضنفری روز سه‌شنبه، ۱۷ بهمن‌ماه، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در آیینی از  پروژه‌ها و طرح‌های صنعتی استان خراسان رضوی با اعتباری بالغ بر ۲۳۰۰ میلیارد ریال بهره‌برداری کرد.


در این آیین جعفر فرشچی طوسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، فیروز ابراهیمی، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، محسن مه‌آبادی، فرماندار شهرستان چناران، حجت الاسلام مظفر تاجی، امام جمعه شهرستان چناران،  مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره و مدیران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی چناران و جمعی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی  حضور داشتند.


عضو هیأت مدیره و معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این مراسم اظهار کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر ۵۹۷ پروژه زیرساختی با سرمایه‌گذاری ۵۶۷۶ میلیارد تومان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرید که طرح‌های عمرانی شهرک‌ها و نواحی خراسان رضوی به عنوان بخشی از پروژه‌های کشوری با اعتباری بالغ بر ۱۷۲۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرراهنمای خرید شیرآلات توکار بصورت اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *