دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

از جلسه شورای عالی حج و زیارت تا دیدار صمیمی هنرمندان با رییس

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حساب کاربری خود در توییتی با اشاره به دو دیدار با برکت روز پنجشنبه با رییس جمهور، نوشت: صبح با جلسه شورای عالی حج و زیارت آغاز و عصر با دیدار فرح بخش هنرمندان با رییس جمهور پایان یافت.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی در این توییت در فضای مجازی نوشت: صبح امروز با جلسه شورای عالی حج و زیارت و تلاش برای حل مشکلات زائران آغاز شد و افطار همراه با هنرمندان کشورمان میهمان رئیس جمهور مردمی بودیم.


عضو کابینه دولت سیزدهم این دیدار را فرحبخش توصیف کرد که در محیط باز ساختمان دولت با حضور هنرمندان برجسته حوزه های نمایشی، موسیقی تجسمی و …برگزار شد.


اسماعیلی تاکید کرد: روزهای ماه خدا سرشار از برکت است.


به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور جمعه شب میزبان دورهمی حدود ۲۰۰  هنرمند و سینماگر کشور با سلایق و طیف‌های مختلف بود.


 حضور و همنشینی دهها سینماگر شاخص سینمای ایران از طیف‌ها و سلایق مختلف در این سال‌ها بی‌سابقه بوده است و امشب در برنامه دیدار هنرمندان با رئیس جمهور شاهد چنین حضور گسترده و متنوع از سلیقه‌های سینمایی و بزرگان تئاتر و موسیقی و هنرهای تجسمی بودیم.


از جلسه شورای عالی حج و زیارت تا دیدار صمیمی هنرمندان با رییس جمهور 


همچنین نخستین جلسه شورای عالی حج و زیارت پس از هشت سال به ریاست رئیس جمهور برگزار و در آن بر ضرورت تسهیل و ارزان‌سازی سفر به اماکن زیارتی خارج و داخل کشور تاکید شد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *