دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آماده باش شهرداری شیراز شهروندان به هشدارها توجه کنند

ایسنا/فارس جانشین و سخنگوی ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز گفت: نیروهای شهرداری شیراز از شب گذشته در آماده‌باش کامل به‌سر برده و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.


غلامرضا غلامی سه‌شنبه ۲۷ دیماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروهای شهرداری شیراز از شب گذشته در آماده‌باش کامل به‌سر برده و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.


او با بیان اینکه تمام تجهیزات شهرداری شیراز اعم از پمپ‌ها، مکنده‌ها و ژنراتورها کاملا بازبینی شده و در نقاط مختلف شهر تقسیم شده‌اند، افزود: نقاط حادثه‌خیز در حال رصد بوده و کنارگذرهای رودخانه نیز تحت کنترل و مسدود هستند.


جانشین و سخنگوی ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز همچنین با اشاره به وضعیت جغرافیایی رودخانه خشک و نقاط عمیق و سطحی آن گفت: شهروندان باید دستورالعمل‌های ستاد مدیریت بحران را جدی گرفته و تا بازگشت شرایط جوی پایدار، با توجه به هشدار هواشناسی از سفرهای غیرضروری با خودروهای شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه‌ جدا خودداری کنند.


معاون شهردار شیراز بیان کرد: مردم در زمان بارش، کمتر با خودروهای خود در سطح شهر تردد کنند تا برای خدمات‌رسانی شاهد ترافیک نباشیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *