دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چرا ما شوینده های بایو رو به شما پیشنهاد میدهیم؟

چرا ما شوینده های بایو رو به شما پیشنهاد میدهیم؟

امروزه استفاده از مواد شوینده شیمیایی بیشتر از هر زمانی سلامت افراد و محیط زیست را تحت تاثیر قرار داده است. این نوع شوینده ها علاوه بر ایجاد حساسیت ها و بیماری های تنفسی و پوستی به صورت پساب وارد چرخه اکوسیستم می شوند و علاوه بر از بین بردن محیط زیست در بلندمدت مجددا وارد سیستم زندگی ما شده و سلامت ما را به خطر می اندازد.

تعمیرات دستگاهای مکانیزه نظافت صنعتی - توانکاران الوند پس ما درصدد برآمدیم تا شما را در رویای خود که همانا زندگی سالم بر روی زمین پاک است شریک کنیم. شوینده های پروبیوتیک ما در زمینه شویندگی و میکروب زدایی کاربرد وسیعی داشته و در مقایسه با سایر شوینده های شیمیایی و معمول موجود در بازار مزیت های فراوانی از نظر کارآیی، اقتصادی بودن و همچنین از حيث تاثیر بر سلامتی انسان و محیط زیست دارند.

مکانیزم محصولات بایو اپتیمم

تکنولوژی بیو اپتیمم بر پایه ی ترکیب سورفاکتانت های سازگار با محیط زیست، مخمرهای فعال و گونه ای از باکتری های طبیعی است. فرمول دقیقی از مواد، که بدون نیاز به حلال و یا pH بالا، چربی زدایی قوی دارد. مخمرها به جای تشکیل امولسیون با آلودگی، به آنها حمله می کنند و باکتری ها پاک کنندگی عمیقی حتی در مناطق غیر قابل دسترس همراه با حذف کامل بوی بد ایجاد می کنند. باکتری های این محصول برای مدتی طولانی در محل شستشو باقی می مانند و به حذف آلودگی ها ، باکتری ها و میکروارگانیسم های که باعث ایجاد بوی بد می شود ادامه می دهند.. استفاده از این محصول برای ، دیوار، کف، چوب، سینک، شیر آب، شیشه، آینه، کانتر، حمام، سرویس بهداشتی و … مناسب است.

پاک کننده و همه کاره سبز:

همه کاره سبز، یک پاک کننده بیوتکنولوژیک غلیظ شده با pH خنثی می باشد که لکه های چربی را از بین می برد و همه سطوح را سریع و عمیق پاک می کند. این محصول باید به نسبت 1:۴00 به طور معمول و ۱ : ۱۵۰ برای لکه های مقاوم رقیق شود و نیاز به آبکشی ندارد.

جرم گیر بنفش:

این محصول یک پاک کننده و جرم گیر بیوتکنولوژی با pH خنثی است که رسوب های معدنی را از روی سطوح پاک می کند و برای تمیز کردن حمام، توالت، شیرآلات و کلیه سطوحی که در معرض آب و صابون هستند مناسب است. برای سطوح با آلودگی معمولی، جرم گیر بنفش را به نسبت ۱:۵۰ و برای سطوح خیلی کثیف به نسبت ۱0 : ۱ با آب رقیق نموده و روی سطح اسپری نمایید و با دستمال یا براش مناسب پاک نمایید. پس از شستشو نیازی به آبکشی ندارد.

 

پاک کننده چند منظوره سرویس بهداشتی

یک پاک کننده آبی رنگ بیوتکنولوژیک غلیظ شده با pH خنثی می باشد که علاوه بر تمیز کردن سرویس بهداشتی ، باعث حذف بوی بد میشود. این محصول باید به نسبت ۱:۱۰۰ برای شستشوی روزانه دستی، 1:500برای شستشوی مکانیزه و ۲۰۰: «برای سطوح کثیف، آینه و شیشه رقیق شود.

ضدعفونی کننده سطوح VT6:

پر استیک اسید عامل اکسید کننده بالقوه ای متشکل از هیدروژن پراکساید و استیک اسید است که به سادگی در آب حل شده و به فرآورده های جانبی غیر سمی و بی خطر آب، استیک اسید و اکسیژن _ تجزیه می شوند مکانیزم عمل پر استیک اسید اکسیداسیون می باشد. در واقع این ماده غشای بیرونی سلول های باکتریایی ، اندوسپورها، مخمرها، اسپورهای کپک و ساختار مرکزی ویروس را اکسید کرده و به این ترتیب، عمل ضدعفونی را انجام می دهد. این بدان معناست که این ضدعفونی کننده علاوه بر از بین بردن بسیاری از میکروارگانیسم ها، قادر به نابودی اسپورها نیز می باشد لازم به ذکر است که پتانسیل اکسیداسیون و قدرت اثر پراستیک اسید و خاصیت ضدعفونی کنندگی آن ، ده برابر بیشتر از بهداشتی کننده هایی است که بر پایه ی کلر می باشد. این ترکیب بسیار ایمن است و به علت نداشتن باقیمانده خطرناک به عنوان یک ضدعفونی کننده بدون نیاز به آبکشی از

طرف FDA مورد تأیید قرار گرفته است. استفاده از این ضدعفونی کننده قدرتمند در پایان شستشو سبب اطمینان خاطر از یک فرایند CIP مطمئن و کنترل آلودگی های میکروبی می گردد. این محصول بر روی انواع میکرو ارگانیسم ها همچون باکتری ها، قارچ ها، کپک و مخمر و ویروس ها مؤثر است.

توانکاران الوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *