دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

طرح افزایش ظرفیت شرکت دانش بنیان کلر پارس تبریز توسط رئیس جمهور

تبریز- ایرنا- طرح افزایش ظرفیت شرکت تولیدی، صنعتی و دانش بنیان کلر پارس تبریز در مراسمی توسط رئیس جمهوری به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.


به گزارش ایرنا، در مراسمی با حضور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به صورت ویدئو کنفرانس روز شنبه هشت طرح در حوزه صنعت معدن و تجارت کشور به مناسبت روز صنعت و معدن به طور همزمان افتتاح شد که طرح افزایش ظرفیت کلرپارس تبریز یکی از آنها بود.
استاندار آذربایجان شرقی در آیین افتتاح طرح یاد شده، اظهار کرد: این طرح توسعه با ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار و با اشتغال ۳۹۵ نفر اجرا شد.
عابدین خرم اظهار کرد: شرکت دانش بنیان کلرپارس گواهینامه های بین المللی به روز را دریافت کرده و این مجموعه به علت حساس بودن و داشتن محصولات و تولیدات راهبردی به لحاظ ایمنی و بهداشتی باید مورد دقت و توجه باشد.
وی همچنین با اشاره به دوران کرونا گفت: شرکت کلر پارس تبریز در آن دوران به خوبی توانست نیاز های بهداشتی و ضدعفونی سایر استان ها را نیز در مقاطعی پاسخگو باشد.
مدیرعامل هلدینگ دارویی تامین اجتماعی کشور نیز در این آیین افتتاح گفت: با افتتاح ۲ خط تولید این طرح میزان تولید کلر مایع در این شرکت از ۵۰ تن به ۸۵ تن در روز و تولید سود مایع ۳۰ درصد از ۱۸۶ تن به ۳۱۶ تن در روز رسید.
نکویی نیا افزود: بر این اساس تولید پارافین کلره از ۱۰ تن به ۱۵ تن در روز و تولید اسید کلریدریک از ۱۲ تن به ۱۵۰ تن در روز افزایش ظرفیت یافت.


به گزارش ایرنا، ۱۸ میلیون دلار هزینه ارزی این ۲ خط تولید بوده است. 



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *