دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

استاندار کربلا زیر ساختهای بهداشت و درمان مشهد برای بهره مندی

مشهد-ایرنا- استاندار کربلا گفت: در حال حاضر زیرساختهای بهداشت و درمان در مشهد برای بهره‌مندی زائران عراقی در شرایط مناسبی قرار دارد که در کنار زیارت تجربه خوبی را برای آنها به همراه دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، نصیف جاسم الخطابی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان رضوی مشهد افزود: مشهد در حوزه درمان، تجهیزات امکانات قابل قبولی دارد و خدمات رسانی شایسته ای در اختیار زائران عراقی قرار می دهد.


وی تصریح کرد: امیدواریم همکاری ها در حوزه های مختلف به خصوص بهداشت و درمان بین خراسان رضوی و استان کربلا افزایش یابد و تجربیات این حوزه نیز در اختیار ما قرار گیرد.


استاندار کربلا اظهار داشت: پیوند کشور ایران و عراق ناگسستنی است و این موضوع سبب ایجاد تعاملات گسترده میان دو شهر مقدس کربلا و مشهد شده است.


استاندار کربلا از بخش مختلف های مختلف بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد از جمله بخش قلب و عروق و اتاق های عمل این بیمارستان بازدید کرد.


نصیف جاسم الخطابی استاندار کربلا در سفری سه روزه صبح امروز وارد مشهد شد و پس از زیارت حرم مطهر و دیدار با استاندار خراسان رضوی از بیمارستان رضوی مشهد بازدید کرد.ایشان طی روزهای آتی با تولیت آستان قدس رضوی و شهردار مشهد دیدار خواهد داشت.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما