دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

۱۰ برابر اعتبارات عمرانی در سفر رییس جمهور به همدان جذب می شود فیلم

 همدان- ایرنا-  استاندار همدان گفت: ۲۴۷ طرح و پروژه اقتصادی و عمرانی برای ارائه در سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به این استان تهیه و پیشنهاد شده که با تایید و تصویب این طرح ها در جریان سفر، اعتباری معادل بیش از ۱۰ برابر بودجه عمرانی سالانه برای رشد و توسعه استان جذب خواهد شد.


علیرضا قاسمی فرزاد روز سه‌شنبه در گفت وگویی اختصاصی با ایرنا ضمن تشریح اهداف و برنامه های سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان همدان، اظهار داشت: استان همدان روز پنج‌شنبه ۶ مرداد میزبان رییس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت است، سفری که مردم این دیار از چندی پیش در انتظار انجام آن برای میزبانی شایسته از آیت  الله رییسی و هیات همراه هستند.


وی تصریح کرد: مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان با آیت الله رییسی از دهه ۶۰ به علت حضور و مسئولیت ایشان به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان قرابت و آشنایی دارند و خاطرات بسیار خوبی از این دوران فعالیت در ذهن مردم این استان نقش بسته است.


استاندار همدان اظهار داشت: علاقه مردم استان همدان به آیت الله رییسی به نحوی است که ایشان در جریان انتخابات ۱۳۹۶ رای بیشتری نسبت به رییس جمهور مستقر کسب کردند و در انتخابات ۱۴۰۰ نیز پیروز قاطع انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان با کسب حداکثر آرای ماخوذه شدند.


۱۰ برابر اعتبارات عمرانی در سفر رییس جمهور به همدان جذب می‌شود/ افزایش شور و نشاط اجتماعی


قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه دولت مردمی آیت الله رییسی برآمده از اراده و رای مردم است و برهمین اساس فرهنگی متناسب با مردمی بودن را همواره سرلوحه قرار داده و مروج آن بوده است، افزود: دولت سیزدهم و شخص آیت الله رییسی که با شعار مردمی بودن و برای مردم و خدمت به مردم فعالیت خود را آغاز کرده، تلاش مضاعف و شبانه روزی را برای احیا و بازسازی اعتماد از دست رفته مردم به عنوان یک سرمایه عظیم اجتماعی در دستور کار قرار داده که یکی از این اقدامات ارزشمند، سفرهای استانی و دیدار چهره به چهره و بدون واسطه با مردم برای شنیدن مسایل، مطالبات و نیازهای گروه های مختلف مردمی است.


نماینده عالی دولت در استان همدان اظهار داشت: آیت الله رییسی از نخستین روز فعالیت به عنوان رییس دولت سیزدهم، سفرهای استانی خود با هدف حضور در مناطق محروم و استان های مختلف کشور و دیدار مستقیم و بی واسطه با مردم سفرهای آغاز کرد که این سفرها به منظور جلوگیری از بروز اخلال در روند امورات جاری کشور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته انجام می شود.


قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه رییس جمهور دیدار مستقیم با مردم برای شنیدن دیدگاه ها و پاسخگویی مسئولان را حق مسلم و طبیعی مردم می داند، تصریح کرد: دیدارهای مردمی رییس جمهور با مردم و شنیدن دغدغه ها و مشکلات گروه های مختلف منجر به اعتماد بیش از پیش اقشار مختلف مردم به دولت سیزدهم و آیت الله رییسی شده است.



۲۴۷ طرح و پروژه پیشنهادی استان همدان در سفر رییس جمهور


استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه همدان مقصد سی امین سفر استانی رییس جمهور است، اظهار داشت: وجود فرصتی ۶ ماهه برای مطالعه، بررسی و شناخت دقیق مسائل و مشکلات استان همدان با تلاش موثر و اقدام کارشناسی فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی وجه تمایز همدان نسبت به سایر استان های کشور در عرصه سفرهای استانی است و در این مدت زمان بر مبنای یک بررسی دقیق و مطالعات علمی و کارشناسی، طرح های جامع و کاملی را برای طرح در سفر رییس جمهور تهیه، تدوین و پیش بینی کردیم.


قاسمی فرزاد تصریح کرد: در این مدت طرح های عمرانی و اقتصادی مناسبی در استان همدان شناسایی و به نهاد ریاست جمهوری ارائه شد که این طرح ها با حضور کارشناسان بررسی و تک به تک پروژه ها مورد بازدید قرار گرفت و در نهایت در جلسه ای با حضور معاون اجرایی رییس جمهور تمامی طرح های پیشنهادی مورد ارزیابی قرار گرفت و پروژه هایی با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و طرح های اقتصادی موثر و مفید برای استان مورد تایید و توجه قرار گرفت.


نماینده عالی دولت در استان همدان افزود: مجموع طرح های پیشنهادی استان همدان همچنین در جلسه ای با حضور معاون اول رییس جمهور مطرح و با بحث کارشناسی و ارائه دلایل اهمیت آنها، مورد تایید قرار گرفت که برهمین اساس اعتبارات مناسب و قابل توجهی نیز برای اجرا و عملیاتی شدن آنها اختصاص داده خواهد شد.


استاندار همدان در ادامه به برکات و دستاوردهای سفر استانی دولت اشاره کرد و گفت: علاوه بر طرح‌های پیشنهادی و تصویب آنها و اختصاص و جذب اعتبار مناسب برای این طرح ها و تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام و بلاتکلیف استان، ارتباط نزدیک و مستقیم رییس جمهور و دولتمردان با مردم از جمله دستاوردهای ارزشمند سفرهای استانی است.



شور و نشاط و تقویت اعتماد اجتماعی، دستاورد دیگر سفر رییس جمهور


قاسمی فرزاد تاکید کرد: بخش قابل توجه از طرح‌های پیشنهادی برای ارائه در سفر رییس جمهور، طرح هایی هستند که سالها بلاتکلیف و نیمه تمام رها شده اند و با توجه به رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر تکمیل طرح های نیمه تمام ادوار گذشته، این مهم به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.


نماینده عالی دولت در استان همدان با اشاره به اینکه طرح های در دست اجرا و نیمه تمام استان از جمله سرمایه های ملی هستند که باید به نحو مطلوب مورد استفاده و بهره برداری قراتر گیرند، اظهار داشت: طولانی شدن و بلاتکلیف مانده طرح های عمرانی در دست اجرا منجر به یاس و ناامیدی و سر خوردگی مردم شده است و برهمین اساس دولت سیزدهم درصدد تکمیل و بهره برداری هرچه سریعتر این پروژه ها با هدف افزایش میزان بهره وری و خدمات رسانی و همچنین جلب رضایت و اعتماد عمومی مردم است.


قاسمی فرزاد تاکید کرد: در همین ارتباط، تکمیل و تعیین تکلیف طرح های بلاتکلیف و نیمه کاره استان همدان نیز به عنوان یکی از برکات سفر استانی آیت الله رییسی موجب ایجاد شور و نشاط و  تقویت روحیه امید و خودباوری مردم استان و همچنین ارتقا سطح آسایش ، آرامش و رفاه مردم با تحکیم اعتماد مردم نسبت به دولت و نظام خواهد شد.


۱۰ برابر اعتبارات عمرانی در سفر رییس جمهور به همدان جذب می‌شود/ افزایش شور و نشاط اجتماعی


استاندار همدان تصریح کرد: در حالی که دولت های قبل از نظر مالی، درآمد و شرایط بهتری نسبت به دولت سیزدهم داشتند، اما شاهدیم که کارهای بسیاری از گذشته بر زمین مانده است اما دولت مردمی آیت الله رییسی با شعار خدمت رسانی گسترده و بی منت به مردم و به رغم دستانی خالی و مشکلات انباشت شده گذشته، با عزمی جدی و کار و تلاشی شبانه روزی و جهادی در جهت عمران، آبادانی و پیشرفت کشور گام برداشته است و شبانه روز برای رفع مشکلات ناشی از سوء مدیریت های گذشته تلاشی جهادی و شبانه روز دارد.


استاندار همدان همچنین با اشاره به اینکه دولت مردمی سیزدهم در عرصه اقتصادی نیز به خوبی به مقابله با مشکلات رفته و اقدامات بزرگی را در راستای جراحی اقتصادی و اصلاح شرایط با هدف بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم به رغم وجود تنگناها و اعمال فضارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمن آغاز کرده است، تصریح کرد: در همین ارتباط شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی را برای اقتصاد کشورهای مختلف جهان از جمله ایران ایجاد کرد که با این وجود دولت سیزدهم با تمام توان خود در برابر مشکلات ایستاده تا کمترین میزان آسیب به مردم وارد شود.


نماینده عالی دولت در استان همدان تصریح کرد: سفر استانی رییس جمهور به این دیار به طور یقین دستاوردهای زیادی از جمله ایجاد سر زندگی، شور و نشاط در جامعه، ایجاد حس اعتماد در مردم و همچنین افزایش اعتماد و اعتقاد مردم به نظام و دولت برای شنیدن مسایل و تلاش برای رفع آنها دارد.


به گزارش ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور روز پنج‌شنبه ۶ مردادماه به همراه جمعی از اعضای هیات دولت و در سی امین سفر استانی دولت سیزدهم به استان همدان سفر می کند.


دیدار با مردم، نخبگان، خانواده‌های معظم شهدا، بازدید از برخی طرح ها و پروژه های اقتصادی، حضور در جلسه شورای اداری و نشست خبری از جمله مهم‌ترین برنامه‌های  سی امین سفر استانی رییس جمهور به استان همدان است. 


همزمان با حضور رییس دولت مردمی سیزدهم در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و با برنامه‌ریزی انجام شده، جمعی از وزرا و مسئولان عالیِ دولت به شهرستان های تابعه استان سفر خواهند کرد و ضمن دیدار چهره به چهره با مردم و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان‌ها، مسائل مربوطه را مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌دهند.


آیت الله رییسی رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت روز پنج شنبه ۶ مردادماه جاری به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر می کند.


به گزارش ایرنا، رییس جمهور در چندماهه اخیر و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ضمن یک سفر به شهرستان های استان تهران، به ترتیب به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، البرز، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان (سفر سرزده به آبادان / ‏‬ متروپل)، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه و مرکزی سفر کرده است.


استان همدان سی امین مقصد سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت است.


خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «”https://www.irna.ir/subject/84833689/%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D9%87%DA%AF%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%DB%8C%D8%B3-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1″>دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت