دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مشکل آب شرب ۷۰۰ روستای آذربایجان غربی به پایان می رسد

ارومیه – ایرنا – معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو گفت: مشکل آب شرب ۷۰۰ روستای آذربایجان‌غربی به همت دولت سیزدهم به پایان می رسد.


به گزارش ایرنا، احمد حیدری جمعه شب در حاشیه دیدار با مدیران حوزه وزارت نیرو در آذربایجان‌غربی افزود: جهاد آبرسانی در کشور در بخش آب روستایی با هدف گذاری ۱۰ هزار روستا آغاز شده و اعتبار مشخصی هم برای آن درنظر


گرفته شده است.
وی اضافه کرد: سهم استان آذربایجان‌غربی در طرح اولیه ۳۵۴ روستا و در طرح ثانویه ۴۰۴ روستاست.


معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو با بیان اینکه این طرح طی ۳۰ ماه اجرایی می‌شود،  گفت: اعتبار این طرح تخصیص یافته و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.


حیدری افزود: زمستان بدون قطعی برق را در کشور سپری خواهیم کرد و البته برای تحقق کامل این امر، همراهی مردم و مسوولان یک ضرورت است.


وی بارش نزولات آسمانی در آذربایجان‌غربی را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: با این وجود باید از همه آب موجود به بهترین و بهره‌ورترین شکل ممکن استفاده کرد.


به گزارش ایرنا، اختصاص یکی از جوانان هر استان به عنوان مشاور رئیس جمهور، توجه به رشد فرزندآوری، توجه به توزیع عادلانه در استفاده از ظرفیت مستعد اقشار مختلف به ویژه مرزنشینان، توجه به مشکلات مرزی جامعه


مرزنشین، توجه به اصلاح فرهنگی و اولویت دادن به فرهنگیان در تصمیم گیری ها، توجه به توسعه آذربایجان غربی با توجه به ظرفیت های بومی، بیکاری بیش از ۶۰ هزار نفر نیروی تحصیل کرده در استان،  توجه به ظرفیت جوانان از


جمله موضوعات مطرح شده از سوی منتخبان قشرهای مختلف در این جلسه بود.


هیات دولت به همراه ریاست جمهوری روز جمعه وارد آذربایجان غربی شده است و هر وزیر جداگانه برای بررسی مسایل و موضوعات مختلف به شهرهای محتلف این استان سفر کرده‌اند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *