دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

استاندار اردبیل هیچ سقفی برای خرید نان تعیین نشده است

اردبیل-ایرنا – استاندار اردبیل با بیان اینکه هیچ سقفی برای خرید نان تعیین نشده است ، شایعات بیان شده در این خصوص را کذب دانست.


به گزارش ایرنا ، سید حامد عاملی عصر امروز در گفت و گویی اظهار کرد: مردم برای تهیه نان با همان قیمت فعلی می‌توانند اقدام کنند و هیچ مبلغ اضافی از کارت‌های آنان کسر نخواهد شد.


وی با اشاره به اقدام دولت مبنی بر عادلانه‌سازی توزیع یارانه های آرد و گندم افزود: تخصیص یارانه‌ برای کالاهای اساسی به شکل غیر مستقیم به دلیل آثار منفی بر اقتصاد کلان، مورد انتقاد صاحبنظران اقتصادی بود و این پرداخت‌ها به شکل های مختلفی از جمله واسطه‌ها از کشور خارج می‌شد.


استاندار اردبیل تصریح کرد: بخشی از آرد به دلیل تفاوت قیمت بین آرد آزاد و یارانه ای از چرخه خارج می‌شد و با این وضعیت دهک‌های پایین جامعه بیشتر متضرر می‌شدند.


عاملی گفت: در جریان عادلانه‌سازی توزیع یارانه آرد و نان ، مردم هیچ مبلغ اضافی پرداخت نمی‌کنند و مابه التفاوت نرخ آزادسازی شده آرد نیز از سوی دولت به حساب نانوایان واریز خواهد شد.


مقام عالی دولت در استان اردبیل تصریح کرد: نه تنها در میزان گندم و نان کاهشی ایجاد نشده ، بلکه پرداخت مستقیم به دهک‌های پایین در اولویت این طرح است.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *